Suupertråkigt.

Ja, de är det. Har absolut INGET att göra.. Så vad gör jag? Jo, bloggar. Kan ju passa på att berätta lite om söndagen...

Det var ju Morsdag igår. Mamma kom hem kring halv elva, kokade kaffe till henne samt gav henne två paket. Tre par sockar och en kaffemugg. Hon blev då glad iaf. Klockan ett befann jag mig hos farmor för att fira henne. Vi fikade och hon fick tre ekgalgar. Efter det pluggade jag lite till fysik (jag vet, supertråkigt). Satt mig ute på altanen och solade med en bok. Lite brun kanske jag blev, det syns då inte. Men glad var jag, det var ju sommar! Till middag åt vi buffé på Nordanå Värdshus. Riktigt lyckat! Jättegod mat var det. Mormor blev glad då vi bjöd henne på mat. Kul att spendera lite tid med mina kusiner. Det berättades om hur rädd mammas storebror var när han var liten, ung och nu. Haha, vad vi skrattade. Där stannade vi till åtta ungefär, och vad gjorde jag när jag kom hem? Jo, fysik.. Inte länge men endå. Sedan gick jag och lade mig. Måste vara den enda som lägger mig kring nio! Men vad jag längtar till sängen, jag är allvarligt slut. Hjärnan går på högvarv. I fredags höll jag på att ställa väckarn för att jag trodde det var vardag. Shit.. men snart är det sommar! LÄNGTAR! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0