Sommarfeeling!

Med bara, få se, sex skoldagar(!) kvar till sommarlovet och solen som värmer kan jag inte säga annat än att jag stortrivs. Visst jag kommer att sakna TE1B så otroligt mycket, men har jag tur så kanske man stöter på någon under lovet. Om inte under min jobbperiod i slutet av juli, början av augusti. Tanken slog mig idag att man kanske får sälja färg till någon bekant. Hur kommer det att kännas?

Sommaren kommer nog endå med förändringar. Hoppas på härligt roliga sommarkvällar med kompisar och sedan massvis med sol! Så ses alla sedan till hösten med massa nytt att berätta. Går jag händelserna i förväg? Kanske för att jag verkligen längtar efter sommarlov. Det enda jobbiga som är kvar är fysikprovet på tisdag. Har pluggat idag och det gick riktigt bra tills jag kom fram till momentlagen.. Har inte riktigt kläm på det än.

I alla fall så är det morsdag i morgon. Sprang in på stan igår efter skolan, som förövrigt var riktigt härlig, bara två lektioner, jag hittade då presenter till mamma som jag hoppas att hon ska gilla. Ska fira farmor klockan ett imorgon hemma hos henne och sedan mormor klockan sex på Nordanå Värdshus. Det blir nog riktigt bra. Bara jag hinner med fysiken oxå..

Iallafall sänder trean American Pie 2 och American Pie; Band Camp ikväll. Gissa vem som kommer att sitta bänkad? Saknar sommaren 06. Hur många gånger såg vi American Pie? En miljon? Nja, det räcker inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0