Sommar??

Ja, nu känns det nästan som sommar. Åt ikväll andra gången i år ute på altanen. Härligt! 
Fick Sneakers n stuffs mail om inkommna skor, kikar in på hemsidan och vad ser jag? Som jag har pratat om ett par hel vita Nike men ändå med loggan på sidan fast i vitt. Jo det finns ett par sådana! Aaah, måste prova dem när jag besöker butiken om någon vecka! 
image52 Galet snygga, sommar feeling. Hoppas på dem asså!!

Har faktiskt kört mycket bil under dagen. Tränade backa med morfar i Sjöbotten. Runt hörn och allt, gick fint faktiskt. Körde sedan Burevägen och hem från Yttervik eller vad de heter. Värst var väl när mamma pratade i telefon och jag fick köra helt själv. Men klarade det galant! Haha de kändes skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0