Nu snart!

Gjorde då fysikprovet i dag mellan 8:30 och 10:45. Det skulle ha räckt till 12:00 men jag blev klar tidigare. Hoppas nu att jag får ett fint betyg bara. Fast ett MVG är ju redan säkert har Anders sagt så jag oroar mig inte... Får tillbaka matte nationella imorrn. Får se hur det gick!

Väntar nu på att broder Tuck ska komma hem så ska vi dra till Yttre och hämta hem hans läxa. Han har varit på goingdag idag inför sexan. Herregud så gammal man har blivit. Förra året stod jag där som gammal going och tog hand om de blivande sexorna. Året innan var jag ny som going och femmorna skulle bli mitt och mina kollegors ansvar. Nu har lillebror kommit dit. Jag var ju nyss där! Tiden rusar. Första året på gymnasiet har gått jättefort. Nya kompisar och nya kunskaper har jag i bagaget. Älskar mitt TE1B. Nästa år är vi TE2B, galet. Bara två år kvar..

Inget kvar i skolan. Har lämnat in de flesta böcker så skåpet ekar tomt. Det som återstår är då att stå där med mössan i hand och ta emot de betyg som vi får. Ska inte sticka under stol med att jag är rätt nöjd med mina betyg. Kanske inte bildbetyget jag fick innan jul. Det som var så nära ett MVG. Ja, det har kanske förbättrats nu? Det får jag veta på måndag.


AAH... DET ÄR BARA ONSDAG, TORSDAG OCH MÅNDAG KVAR I SKOLAN INNAN SKOLAVSLUTNINGEN PÅ TISDAG!! FATTA!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0