Krasslig utan dess like

Har trots förkylningen varit i skolan i veckan. Men skolan tog alla mina krafter och man har slängt sig ner för att vila när man äntligen tagit sig in genom dörren.

Mår trots allt bättre nu fast gårdagen var hemsk. Allt jag ville säga var tvunget att viskas fram då i princip alla bokstäver var för svåra att säga högt. De bara föll bort... Men jag ser framemot nästa vecka, det är inte så mycket kvar och veckan är rätt lugn.

Gjorde Engelska muntliga nationella i fredags med Isabel och Alexandra, det gick nog rätt bra hoppas jag. Det som är kvar i engelska nu är att skriva bokrecensionen på Agatha Christie ; The moving finger. Lite överraskade blev vi allt när vi trodde att den skulle vara utläst på måndag men det blev flyttat till torsdag.

Muntlig redovisning i Naturkunskap i morron om värmepumpar, har tänkt läsa på lite nu.

Vi ska repetera in en scen ur Den inbillade sjuke på svenskan där jag och Ellen spelar läkare.

Sedan sticker jag med matteboken under armen och miniräknarn i väskan till Stockholm på fredag för att senare dra vidare till Eskilstuna! Härligt, det behövs ett avbrott från vardagen då och då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0