Jodå,

nu har jag tränat. Sprang ca 2 km, supersakta. Har inte bästa konditionen direkt.. Gjorde att avbrott vi farmor, som förövrigt bor väldigt nära mig, drack lite vatten och pratade lite. Träffade min lilla kusin, hon var glad som vanligt.

Kom hem, dushade, satt mig ute med en tidning och en bulle. Då passar det, solen försvann bakom molnslöjan som uppenbarade sig på himlen. Ganska trist.. Hoppas på att solen kommer fram igen. Ska ju till Ske-hamn på ICA och fylla på mobilen ju! Då man inte har moppe blir det cykel dit, hoppas att vädret bättrar sig. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter att sätta mig på cykeln och bara dra iväg. Frihetskänslan! Har inte cyklat sen i sommras. Saknar att cykla till skolan faktiskt, känns lite långt att cykla till stan nämligen.. 

Ur högtalarna just nu kommer 24 timmar med Magnus Uggla... 
24 timmar samma sak, åka, åka, åka på lastbilsflak.  
24 timmar utan tak, åka åka åka på lastbilsflak...

Härligt.. Sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0