Jo just det..

Vi fick veta Engelska A betygen idag. Ett MVG där också, trots att jag visst mer än jag visade. Okej, men engelska är inget favoritämne direkt.. Fast jag är superglad över betyget. Det trodde jag aldrig, trodde att jag skulle falla vid mållinjen..

Olle, allas vår favorit lärare, berättade om sin dundertabbe idag. Han har satt betyg på en elev. I fel kurs. Jo, eleven gick aldrig Fysik B men fick G ändå. Ops... Och, det går inte göra något åt. Killen har nu G i Fysik B. För all framtid.

Efter gympan som blev innebandy för tio stycken så gick vi för att käka (mexicanasoppa, inte gott..) När vi slagit oss ner vid bordet kommer treorna och spexar. Nu var killarna cheerleaders och tjejerna rugbyspelare! Haha, jo kul var det. Killarna bildade pyramid och sjöng så fint. Treorna är lite galna i veckan!

Och till sist.. har du dagens Norran nära?  Läs om Balderskolans kampanj mot droger, just det, jag blev intervjuad igår. Ingen annan från min klass ställde upp. Journalisten hittade på lite av mitt svar. Jepp, som sagt, hon hade inte behövt intervjua mig.
Hela klassen stack då till Midgård på R-tiden igår för vad vi trodde skulle vara en föreläsning men det var information om den nya kampanjen. Norran var där, kände igen fotografen. Efter skulle vi lugnt gå tillbaka till en datasal. Då kom journalisten och frågade om hon fick fråga några saker. Hon tyckte att jag, Isabel, Alexander och Johan skulle svara men jag blev lämnad i sticket och svarade så gott jag kunde på hennes frågor. Det var inte lite och jag ville visa att jag stödjer kampanjen till fullo. Ja, sen hittar hon på svaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0