Fågelskådning

Idag så har TE1B varit på fågelskådning med Lena, Nk lärarn. Kul? Nae inte riktigt..

Vi såg:
- Fiskmås
- Flygplan
- En orange ballong
- Typ nån Gråskäggighake, (inte riktigt men den skulle visst låta som en skrikande gris)
- Några svarta fåglar
- En mer flaska. Smaken såg vi dock inte men etiketten var rosa.
- Skrattmås.

Tur att vi hade fågelboken med. Hahah. Fast vi slog ju upp Skrattmåsen. Eller Alexander slog upp den i allafall. Vi kom inte ihåg vad den hette..

Fick sen veta betyget i NK, ett MVG. Det hade jag förtjänat. Sade Lena i varje fall. Fast jag undrar det jag, vi fick tillbaka ett oförberett prov på energi. Det gick inte bra, men uppsatsen jag skrev fick bästa betyg. Många var arga på att jag skrivit så långt. Skyll er själva, jag satsar högt. Och jag tar mig dit oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0