Tråkdag..

Inget idag har varit jättekul, dagens räddning har dock varit att man fått tillbringa stor del av dagen med klassen i mitt hjärta TE1B!

Schemat idag:
CAD (supertråkigt.. rita ritningar på datorn.. vem vet vad en vantskruv är? Inte jag iaf)
Matte ( räta linjens ekvation y=kx+m, plus repetition för ett kommande prov.. not kul)
Lunch + Hål (Hur länge som helst, Tack TE1B utan er skulle det vara svårt att leva... :D)
Fysik (Okej, hur kul är det med ellära? Tur att det är så lätt)
Bild (Kunde ha varit kul men terminens kurs är ganska boooring... vi får ju inte göra nåt)

Så nu är det plugg på NK som gäller.. sen Roomservice kl. 20:00 och hoppas att pappa kommer snart så kan vi designa (jag bestämmer och han ritar ;) ) mina möbler till mitt rum. HAn har varit i Umeå idag och lyssnat på Wikegård, undra om det var lärorikt?

Hoppas din dag varit roligare än min!

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hejsan igen!
Du hur gjorde du målningen i ditt rum? Hade du kopierat/skrivit ut på OH och sedan hade en oh-apparat i ditt rum? Eller hur? Jag hade tänkt måla i hallen. (se blogg)

2008-03-15 @ 14:31:39
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se
Postat av: Eva

vart hade fått itag i en Oh-apparat?
Det skulle ju vara perfekt, ifall den ryms i vår lilla hall.

2008-03-15 @ 15:08:27
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0