Nu sitter det nog..

Kom nyss hem från stan där jag har genomlidit en linsträning.
Det gick ganska bra och jag sitter här nu med linserna på mig, Adam som hjälpte mig var riktigt trevlig och duktig så jag hoppas att jag nu på egen hand ska kunna sköta mina linser!

Det känns lite ovant men jag ska nog vänja mig.

Det blev även lite inköp på stan, en concealer, ett puder och en mascara. Kändes som att det behövdes. VI hann även in på Jysk och köpte nya sängben, det blev sånna där medar och ett överdrag till madrassen. Så lite nytt till rummet. En fönsterlampa och sänggaveln är vad jag har kvar så det känns inte så långt bort! Ja, och så ska jag måla en hylla som ska upp på ena väggen.

I morgon ska jag ännu en vända upp till stan men denna gång för att umgås med Elin K, kul att hitta på nåt.

Och sen måste jag börja plugga på färglära och göra NK läxan men det känns inte kul alls direkt och jag måste träna på att sätta in och ta ut linserna oxå... mycket att göra på så lite tid!

Ja, ja nu ska jag sluta tjata.. Ha de bra!

 Tänk om våren ändå var här! Snart är det sommar.. .hoppashoppashoppas!

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas också på lite sol och värme. Snygg blogg annars . Kika gärna in min om du har tid och lust :D Ha det bra!

2008-03-27 @ 14:25:23
URL: http://annabenjamin.blogg.se
Postat av: sara

kolla gärna in min blogg:)

2008-03-27 @ 14:41:33
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: elin

vi ska ha kuuul i morron!!

2008-03-27 @ 17:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0