Linsprovning...

Okej, tog 10.08 bussen med Linnea upp till staan för att provgå linser. Det tog ett tag innan jag kom in till optikern och väl där inne började hon att babbla. Jättebra, jag lärde mig mycket och linser sattes in. En verkligt obehaglig känsla var det att sedan gå på stan, varför? Jo hon hade satt in en för låg styrka medvetet för att tvinga mej att se med dem... Stört... Ja så behövde jag ju mer styrka så förhoppningsvis ska jag dit på torsdag och träna på att sätta in linser och detta med en ny lins. Komma tillbaka på nån dag och göra en undersökning på det... Känns skitjobbigt.

Dagens plus var ju att få ta igen lite tid med Linnea. Det var verkligen länge sen sist.. Sen Elin S i morrn! Hoppas jag, detta påsklovet verkar gå i kompisarnas tecken. KUL!

Och ja det blev lite bilder igår, ganska fina faktiskt, kommer kanske upp snart på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0