Vad hände?

Nu har vi haft sol i vad då? Två dagar. Så nu måste det visst regna lite till. Jahapp.

Åkte i allafall in tlil stan i dag med hopp om att hitta badkläder. Tro´t eller ej men jag hittade en svart bikiniöverdel på Stadium och ett par shorts med palmer på. Riktigt fina, riktigt inte mig. Svarta, vita (so far so good), orange och rosa. Rosa? Vad hände? Jag har aldrig gillat rosa men shortsen var fina och såå mycket rosa var de ju inte. Nu gäller det då att solen vågar visa sig för att vattnet ska bli lite varmare. Fast än är det ju inte juli... I morron är det det.

Då min dyna till bänken är på g så köpte vi ett svart tyg som skulle passa bra. Jag ville ju ha ett rött men de röda tyger som fanns hade fel rödfärg. Typiskt. Med hem åkte även ett döskalletyg, det ska nog bli en kudde av det.

Hare fint idag, hoppas solen skiner på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0