Trodde jag..

Inga bilder ikväll (Nu kopieras bild 161 av 288...) Så i morron blire av. Förlåt för väntan men det kanske oxå är värt att vänta på?

Dagen har bjudit på ett riktigt fint väder som verkar hålla i sig till i morgon innan det blir svalare igen. Supertrist! Men jag har då varit på ansiktsbehandling, det var verkligen en upplevelse! Det började med en ljusbehandling, sedan peeling, noppning av ögonbryn, ansiktsmassage, mask och sedan lite till smorsel. Härligt! Köpte även en ny foundation som är som ett puder som "smälter" när det hamnar på huden. Riktigt lyckar må jag säga!

Fick sedan middag då jag kom hem och spelade sedan lite badminton med pappa. Måste verkligen ha blivit bättre sen förra sommarn, fintade bort pappa några gånger faktiskt! Haha, men så gick det ju så bra då vi spelade badmintonallsvenskan sist på gympan också. Jag och Alexander gick nästan ett helt varv faktist! Hahah, ja sådana skills har jag ;)

Sov så gott så kommer bilderna upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0