Sommarbilaga

Norran bjöd i går på två extrabilagor, med sommar tema. Ganska glad blev jag när två ställen som ligger mig varmt om hjärtat var med. Kanotudden och Sjöbossand,eller kanot och sjöbo... Det går lite fortare att säga! Härligt, nu är nog sommaren här ändå! Lite svårt att säga när det idag är tio grader i skuggan. Buurr..

Ska nog skriva ut lite bilder från avslutningen och byta ut mina allt för många vinterbilder jag har på väggarna i mitt rum. Vilket påminner mig, jag började att blogga om renoveringen av mitt rum. Det har inte blivit mycket sådant på sista tiden... Renoveringen går på sparlåga, ja man kan nog säga att den har stannat av helt. Jag har fortfarande ingen sänggavel eller dyna till bänken under fönstret. Fönsterlampan har inte kommit upp och jag funderar fortfarande om jag ska sätta dit en gardinstång med tillhörande gardiner... Hoppas att det blir lite lugnare för pappa på jobbet så kanske jag kan bli klar med mitt rum. Han måste nämligen snickra ihop sänggaveln, resten hänger väl på mig och mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0