Sjöbotten idag.

Blev hämtad av mormor och morfar idag. En kort sväng in på konsum i Bureå sedan innan vi åkte hem till dem. Snäll som mormor är fick jag en chokladmuffins och vi fikade. Då min kusins familj är utomlands sköter mormor & morfar deras hund så jag fick gå ut och gå med honom. Efter lite slit och kämp så hade vi gått en bit, Simba kan verkligen vara bestämd. Så jag pustade ut på bron och kände sommarkänslorna komma. De var inte många då jag satt där i svarta jeans, munktröja och converse och frös. Tråkigt. Men solen skiner nu och det vankas kompiskväll. En helt galet kul kväll är vad jag hoppas på.

Jo, brorsan kom hemtidigt idag från Umeå med beskedet att det blir medicinering livet ut då han har ett bråck på övremagmunn som gör att magsyra kommer upp i strupen. Stackarn, inte kul.

Då resten av min familj verkar lida av någon magsjukdom sticker jag snart till mina vänner. Middagen blev fil och flingor då jag är den enda som kan äta typ. Shit, nu vill jag verkligen inte bli sjuk. Fast jag är ju förkyld men lindrigt endå...

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas hela familjen kryar på sig. Hälsa till H extra mycket.

2008-06-13 @ 18:50:37
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0