Polispolispotatisgris

Rix morron zoo bjuder på många härliga historier på morgonkvisten, idag berättades det om en kille i USA. 

Mannen var på väg att gå och lägga sig då frun ropar:
-Du har glömt släcka i garaget!
Mannen går ner och ser att det är tjuvar i hans garage, han ringer polisen. Får svaret:
-Vi har inga polisbilar inne vi skickar en så fort som möjligt.
Det går ett tag och mannen ringer igen, den här gången säger han:
-Jo, det var jag som ringde angående tjuvarna i mitt garage. Bry er inte om dem, jag har skjutit alla sex.
Det går inte lång stund innan flera polisbilar, swat styrkan och helikoptrar anländer. Tjuvarna haffas på bar gärning.
Polismannen säger till mannen:
-Jag tyckte du sade att du skjutit dem?
Mannen:
- Och jag tyckte du sade att ni inte hade några bilar?

Hahah, king!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0