Misstänkt mordbrand..

Det är rubriken på Norrans första sida idag. Men mord, borde inte någon dött då? Inga rapporter visar på det...
I allafall så har mellanstadiebyggnaden brunnit ned på Inre Ursviksskolan. Bilder finns på norran.se. Några grabbar syntes på taket innan branden bröt ut, de är utpekade men inte intagna för förhör.

Shit, nu kommer skolans utbyggnad inte att börja i år. Det blir ännu mindre plats för eleverna på skolan. Vad fan tänkte de på? Att det bara skulle brinna lite grann? 15 brandmän har jobbat hela natten med eftersläckningar... Jag och broder ska ta oss en sväng förbi skolan under förmiddagen, självklart hänger kameran med. Jag måste se hur det ser ut. Det är stort, på tv4 rullade varning om att människor i närheten skulle gå in och stänga dörrar, fönster och ventilation. Nyheten stod på 3:ans text tv... Måste nu kolla aftonbladet och expressen...

Jo förresten, medan jag kikade på överstående nyhet ser jag Dagens bild. Vilken fin bild tänker jag, men det är ju min bild! Jag laddade upp en bild för några dagar sedan och visst den 12 juni var mitt foto med som dagens bild! Hahah, kul! Så jag har nu skickat in x antal bilder som kanske publiceras i papperstidningen. Jag har tidigare fått foton publicerade i Norran men motivet har varit min broders innebandylag... Inte jättekul men nu får vi se om bilderna kommer med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0