Jag knivhögg Lindsay Lohan för att pappa tvingade mig.

Okej jag snodde detta av http://fannyys.blogg.se/ , men ganska kul ändå! Ska laga mat nu, ha de bra!

Ditt stjärntecken

Lejon - jag kysste

Oxe - Jag hånglade med

Jungfru - Jag hade sex med

Fisk - Jag hade en rejäl fajt med

Skorpion - Jag knullade med

Skytte - Jag sprang naken med

Vattuman - Jag mördade

Kräfta - Jag knivhögg

Vädur - jag körde över

Tvilling - jag misshandlade

Vågen - jag Tog ett bett av

Stenbock - Jag Slickade av...


Första bokstaven i din favorit tv-serie

A - Paris Hilton

B - Nicole Richie

C - Lindsay Lohan

D - Min favoritkusin

E - Datorn

F - Michael Jackson

G - Min mattelärare

H - Min skrivbordslampa

I - Victoria Silvstedt

J - Stevie Wonder

K - Peter Siepen

L - Markoolio

M - Magnus Uggla

N - Ozzy Osbourne

O - Kelly Osbourne

P - Peter Jöback

R - Rod Stewart

S - Ricki Lake

T - Runar Sögaard

U - Stefan Holm

V - Will Smith

Annan - Thomas Di Leva


Vilken färg har dina trosor/kalsonger just nu ?

Gul - För att jag äger världen!

Blå - För att jag e så in i helvete sexig
Svart - För att pappa tvingade mig

Vit - För att jag skulle slippa skolan.

Grå - För att jag skulle impa på min granne!

Brun - För att jag blir tänd av det!

Rosa - För att jag är en bimbo!

Silver - För att det är sånt jag brukar göra...

Guld - För att jag slog vad med en kompis.

Röd - För att jag tycker sånt är så jävla hett!

Grön - För att jag vill bli transvestit när jag blir vuxen.

Orange - För att jag precis skrattade så jag kissade på mig.

Inga alls - För att jag inte tror på ett liv efter detta.

Massa färger - För att jag ville vara med i tv


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag misshandlade Will Smith för att impa på grannen. ;)

2008-06-22 @ 10:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0