Eeh joo

Jag vill teckna, har inte ritat på år och dar.. Det enda som stör mig är när jag väl sätter mig där med blocket i knät och pennan i hand är att det inte blir som jag vill. Shit, måste övaövaövaövaövaövaövaöva!

Ja, här är det kolsvart. Mamma jobbar natt och pappa la sig för en timme sedan, vad är klockan? Jo. 21:14... Tragiskt enda ut i fingerspetsarna!! Visst jag är trött jag med men vem vill lägga sig före nio på sommarlovet. Det var riktigt stört när jag här i veckan svarade i telefonen kring tio på kvällen. En bekant till oss ringde och ursäktade för att hon ringde så sent, hon visste att vi brukar gå och lägga oss tidigt. Mamma och pappa hade i och försig lagt sig men väldigt nyligt... Är det bara min familj som gör så? Alla verkar tycka att vi är konstiga som lägger oss före tio på vardagar. Anledningen till detta är det att vi stiger upp tidigt. Varför inte sova när man är trött? Är inte det mest logiska att gå och lägga sig när ögonlocken inte vill vara öppna?

á la MLA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0