sooooova

Det är i princip vad jag känner för att göra men icke sa nicke, det blir det inte. Utan ska till Sjöbotten på lunch, sedan har jag ingen aning. Sitter för tillfället och laddar in lite musik i min nya finfina musikspelare.

Paketet i går blev den sista delen av den mörka materian. Så nu har jag mycket att läsa! Tre stycken sådana och sista boken av Stieg Larsson. Två veckor kvar på jobbet och sedan en ledig vecka innan det bär av till Cypern.

Det tråkiga är det att lönen inte trillar in förrän då skolan har börjat... Föresten vet jag inte hur jag får lönen heller då ingen har frågat efter något konto!?!?! Ja men i alla fall så kan jag inte köpa min systemkamera föränn på ett bra tag. Skit.

[Laddar 163/330] Fasen, det tar nog ett tag detta, sedan ska det rensas lite också, men jag är glad. Fast man kan ju inte vara glad jämt. Så de så!

Peace out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0