Söndag och tio(?) grader varmt

Har blivit retad över att jag ska jobba nu fyra veckor framåt. Det skulle ju vara så soligt och varmt. Tji fick ni, man behöver nästan vantar för att vistas ute....

Jobbade då min första dag igår. Det gick hyfsat bra för att vara ny på jobbet. Vill bli lite varmare i kläderna och kunna mer. Det skulle inte skada om man visste vad det var man sålde för något. Fast är man trevlig och berättar att man är ny så har kunderna oftast förståelse för det. Några blev väl lite sura men jag bryr mig inte om vad de tycker.

Körde till jobbet igår och blev sedan upphämtad av pappa. Vi fikade lite och la oss sedan utslagna i varsin soffa med tvn på. Pappa somnade men jag lyckades se Fab 5. Tyvärr en repris som jag sett tidigare... Lagade lite mat för att sedan hamna framför soffan för att se Scrubs maratonet som 6an sände. Cyklade strax efter sju till Albatross i Hamn för att köpa lite godis. Kom på mig själv med att tänka: Jag blundar lite nu så är jag piggare om en stund. På cykeln? Nae, det funkar inte... MEn efter lite godis kände jag mig piggare och tog mig hem.

Kvällen fortsatte framför tvn och gick sedan och lade mig. Somnade direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0