Nu närmar det sig.

Börjar jobba imorgon. Rätt skönt egentligen. Äntligen får jag göra något på lovet, och får dessutom pengar för det.

Så om fyra veckor kan jag rätt mycket om färg och tapeter för det är just där jag ska jobba, på Färg&Tapet.
Många har undrat om jag följer i pappas fotspår. Han jobbade där i typ 15 år. Icke sa nicke. Jag vill nog ha min karriär någon annan stans. Ett sommarjobb är ett sommarjobb och man vill ha pengarna. Ligger det någon tanke bakom det hela? Njae, det är väl nära vad jag vill göra i framtiden men framför allt jobbar jag där för att jag har kontakter där. Praoade där i åttan och som sagt, alla känner min far. Nästan alla i alla fall.

Så behöver du färg i sommar så vet du vem du ska handla det av.

- Hej, behöver ni någon hjälp?  

Kommentarer
Postat av: Eva

Hur gick det att jobba igår. Är sååå nyfiken.

Undrade du hela tiden hur faster kan jobba på detta ställe, eller gick det ok? Vi ses väl senare idag

2008-07-06 @ 09:08:31
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0