Mitt i veckan

Så är det onsdag och min tredje arbetsvecka. Det har gått otroligt fort och jag har haft kul. En vecka kvar och sedan ledigt två veckor innan skolan börjar. Härligt.

Dagen har inte bestått i så mycket mer än arbete. Det var inte mycket kunder så vi har städat och fyllt på lite varor. Lagerkillarna (i allafall Lars) började städa på lagret idag. Skur maskinen drogs fram och då jag kört den sist fick jag konsultera Lars om hur den fungerar. Det gick bara ett tag så körde en av oss från butiken den. Vem ska tömma det smutsiga vattnet då? Det verkar lurt om att det ska bli vi i butiken.... Hoppas på att den är tömd när vi dyker upp strax före nio i morgonbitti.

Dagens försäljning? Jo 40 liter Perfekt akrylat, 20 liter Perfekt trägrund, 3 liter Perfekt träolja, 1 liter Perfekt akrylat och sedan en stålborste. Summan? Jo 10 259 kronor. En kund, fem över sex under eftermiddagen... Ha, så bra är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0