Måndag kväll

Efter en lång helg och en dags arbete är det dags att lägga sig.

Sov riktigt mycket i helgen, det behövdes kände jag!

En kul grej är att nästa lördag ska jag få assistera Camilla, en fotograf som bor på min gata. Hon ska fota på ett bröllop och behövde lite hjälp. Det ska bli kul det.

Nu är det fortsatt jobb iveckan, ska till Umeå på torsdag. Sedan slutar min tid i sommar på Färg&Tapet. Skönt med två veckor ledigt innan skolan börjar om igen.

Har även fotat mina tavlor så ska Ida få titta på dem, kanske blir det en beställning? Kul att få göra något annat än till en själv!

Kommentarer
Postat av: Eva

va kul, blir lite avunds faktiskt. Låter som en superroligt jobb. Ha det så kul både på jobbet och sedan på bröllopsfotograferingen

2008-07-29 @ 08:46:57
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0