Sista veckan i skolan innan jullovet

Vaknade i morse. Lika trött som igår och hade lika ont. Icket kul men tog en värktablett och for till skolan.

Teknikutveklingen gick väl ett steg bakåt, nästan väntat. Var tvungna att ändra dimension på hyllplanen för att de ska passa de skivor som finns i handeln. Nu fungerar inte Solid Works som vi vill och tjollrar på med olika mått, trots noga ekvationer och massa prövande så lyckades vi ändå inte. Men det finns massvis med tid kvar.

Mattelektionen i dag var lite tokig. Anders sade till oss två gånger att vara lite tysta. Sedan sade han bara, är ni inte tysta antar jag att ni inte vill ha någon hjälp. Han gick och kom inte tillbaka för än i slutet av lektionen när vi hade ungefär fem minuter kvar. Oj, oj. Lite överreaktion från hans sida. Visst var det lite stökigt men inte så farligt. Nu hoppas jag att han tog en kafferast och käkade lite pepparkakor så att han blev lite snällare... Får se vad han säger i morgon.

Ska förresten till en massör i morgon efter skolan. Hon ska kolla på mina fötter så kanske jag får ett svar om vad det kan tänkas vara som gör så förbannat ont. Hoppas att det blir lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0