Onsdag och mitten av veckan

Nu sitter jag här i datasalen för fotografiskbild. Läraren har stuckit, Nils är och fotar Rebecca och Adam? Ja, inte är han här i alla fall... Sitter och redigerar i photoshop, temat är grunge och det här har jag åstadkommit.

Visst är det Erik, ganska nöjd är jag då i alla fall men vi ska visst vara klara efter jul så chansen är stor att det kanske blir en till bild.

Gårdagen var rätt härlig, köpte äntligen sista julklappen. Nu återstår bara att köpa julklappspapper och slå in alla paket. Som tur är så har jag sett ut vilket papper jag ska köpa så det går nog fort. Dessutom så var jag då på massage, fick benen masserade och sedan så ska jag visst träna upp musklerna i fotleden, och sedan musklerna runt knäna, då jag är överrörlig. Måste stabilisera upp dem... Lite tokigt, men ganska skönt var det. Såg sedan på tv och tog det lugnt. Pappa bar fram julklappar under granen som helt klart är framtagen för tidigt. Det stod visst Matilda på allihop. Tji fick jag när jag skulle kika, inte stod mitt namn på de paket som jag såg. Han måste ha gömt alla mina. Den skurken, såg förresten ett paket från Stadium tror jag, kanske är det tröjan eller väskan? Man vet aldrig...

Denna dag bjuder snart på matte och sedan fysiklabb. Tokigt värre, sedan blir det en snabb vända på stan innan jag åker hem.  

Kommentarer
Postat av: Faster Eva

vad trevligt med julgranen framme, den kommer nog fram i helgen. Då vi är lediga.

I morgon kommer nog tomtarna fram, snuttan lär väl bli tokig och ska peta på alla.

2008-12-17 @ 10:07:14
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0