Om det där var tomten gjorde vi visst bort oss litegrann

Onsdag morgon, fotografisk bild och jag är i det närmaste klar. Nils har fotat Felicia i studion och nu photshoppar vi lite...

Matte och fysik kvar. Lunch också för den delen. Slutar typ fem över två idag, ska rita lite, skriva ut engelskan och läsa engelska. Dessutom är jag visst barnvakt mellan fyra och fem i kväll. Grannens barn kommer över.

Denna vecka och nästa känns stressig. Jag pallar inte med mera läxa för tillfället.

Här är i alla fall mitt bidrag till Tankens trädgård med temat Ocensurerat.

(klicka så blir den större...)
Tackar ES, utan dej hade jag då inte varit klar nu...

Kommentarer
Postat av: Selin

det var så lite så, var ju jätte kul:)

hihi den blev ju bra! (även om jag aldrig tvivlade på det, det var ju du som gjorde den!;))

2008-12-03 @ 19:26:30
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/
Postat av: Selin

ojj nu blev det två likadana inlägg:P Hihi

2008-12-03 @ 19:30:49
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0