Tidig söndagmorgon.

Tss.. eller så inte. Det är då i allafall bara jag uppe, hade lite att göra.

Under gårdagen blev det ett besök i Lövånger på Skördemarknaden för att som hastigast heja på mammas moster och hennes man som kommit hit från södra Sverige. Jag fick mig ett par vantar och sedan köpte vi lite fika.
Då jag ständigt har tjatat om min tshirt så säger jag nu att det är liiite kvar men jag blir nöjd med den.
Middagen åts hos Elin K med familj, Elin hämtade och skjutsade oss. Allt för att både mamma och pappa kunde ta ett glas vin till maten.  Fick en present av dem, 200 kronor på HM. Uppskattat!

Idag blir det kanske loppis på Folkparken? Beror om det börjar regna eller inte... Sedan lite städning innan den stora packningen drar igång. I MORGON STICKER JAG!!! hahahahahah.....

Förresten så är Mp3 störd.... Den fattar nada... Får se om jag får i gång den igen.
Förresten Elin K, alla låtar gick inte och öppna...Vad hände?

Kommentarer
Postat av: elin

hur ska jag veta vad som hände?

2008-08-10 @ 13:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0