Sista dagen

Nu är det färdig jobbat. Men i dag blev det bara tre timmar istället för fyra. Bröllopet jag skulle assistera på var ju inte nästa vecka utan idag. Så pappa ryckte in och jobbade mellan ett och två. Skönt att det löste sig!

Fotojobbet Camilla hade var ett bröllop i Byske, jag fick bära lite saker. Montera ned och faktiskt fota litegrann. Min stora insats blev då när brudparet kom ut ur kyrkan. Då Camilla inte skulle hinna fick jag knäppa några bilder. Har ingen aning om hur de blev, antagligen blev de inte så bra... Dock kittlade det ännu mer nerven som vill ha en ny system kamera. Det var ingen dålig kamera jag fick låna...

Nu blir det då lite träning med ritplattan, det blev ju ett inköp i Umeå, sedan kanske lite filmkväll med familjen. Pappa och Broder Tuck sticker till OK nu för att hyra film.

Ta de lugnt!

Kommentarer
Postat av: Eva

jaha, vad spännande. Det blev säkert bra bilder du tog. Så T jobbade på sitt gamla jobb, ha ha. Kanske kände att det är där han hör hemma????

2008-08-03 @ 09:59:11
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0