Ops..

Ja, jag pallar inte att sitta vid datorn alla dagar. Nu sitter jag här, nöj er med det.

Snart har vi haft alla lektioner. Om än bara uppstart på vissa så vi har inte hunnit så långt än. Dagen gick bra, hjärnan snurrar på högsta fart och all räkning går som i flygande fläng. Jippi, hoppas att det fortsätter så.

Fick lön idag, det känns bra. Eos 450D är inte så långt bort... Hihihi....

Jo, jag hade tur(?) idag. Det regnade efter lunch, både jag och Alexander blev deppade. Lovade han sol efter skolan och gissa. När vi gick ut från Balder så sken solen. Haah, så bra är jag! Fast nu verkar solen ha försvunnit.


Sovmorgon imorgon, en hel timme till får jag sova.
Hare fint!


Kommentarer
Postat av: elin

det sparas pengar som aldrig förr :P typ

2008-08-25 @ 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0