Härligt med lov

Igår blev det då Dallas, och sedan Mamma mia. Filmen var verkligen bra! Visst var det små saker man irriterades över, det kändes konstigt att de började sjunga mitt i ett samtal men är det en musikal så är det...

Hann gå lite på stan också. Ett större inköp än linsvätska för flygresor och ett par skor för 50 kronor blev det inte. Besöker nog stan dagen innan skolan börjar. Ända dagen hemma i Skellefteå innan skolan. Det ska bli skönt med en resa utom landet.

Då jag sydde sönder tvillingnålen när jag sydde sist på min tshirt så köpte mamma en ny igår. Den verkar bli bra, sedan har jag bara kvar den svarta och sedan tryckdesignen till den vita.
Hoppas att jag hinner mycket idag, ska följa Broder Tuck på röntgen idag för att sedan åka på pappas jobb för att invänta att han slutar..

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0