Shit..

Beeptest idag... Ja, man klev då av först och känner sig inte så väl tränad. Men grattis till alla ni var så duktiga!

Måndag idag och allt drar igång igen, då vi gick igenom veckans att göra under lunchen blev det detta:

Fysikprov att plugga till på onsdag
Engelska glosor+engelsk bok som ska läsas till när??
Fundera ut vad reportaget ska handla om som ska skrivas på svenskan
Ja och plus detta fins ju annat att göra..
Ut och springa! När ska jag ta mig ut och träna? Torsdag??
Optikern i morron bitti 9.30 (fick påminnelse sms idag!)
Städa?
Fixa klart rummet, det går inte fort nu ska ni veta... måste ta tag i det oxå..
Köpa nytt hårspray, det håller på att ta slut (när ska jag hinna det då?)
Bestämma färger till underlägget på bilden, Äntligen får även vi jobba i Photoshop!
Planera klart helgen, det blir nog kul!

Ja som ni ser är det en hel del som måste göras och allt detta känns extra tungt när DET ÄR SNÖSTORM UTE!!!!  Shit vad jag hatar vintern! Nu vill jag ha sommar! Och många med mej!


Peace Out!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0