På G!

Ja, nu har jag kickat i gång löpningen igen! Två gånger har jag dragit mig ut genom dörren för att springa av mig lite. Resultatet känner jag nu, mina ben värker! Hoppas att jag tillslut kan träna bort det. Det gick ju i somras!

Har även övningskört lite med pappa i dag. Gick ganska bra faktiskt, lite ringrostig efter det låånga uppehållet men jag klarade mig.

Funderade även på hur skönt det är att vara liten, min lillkusin på ett år kom förbi med sin mamma och pappa. Vi lekte lite i snön trots att hon tyckte att det var obehagligt med snö. Haha det kändes säkert kallt på hennes småfingrar. En liten upptäcksfärd hanns även med innan de skulle vidare till farmor &farfar. Hon var riktigt duktig på att gå lilltjejen!

Nu är det vår! (HOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPAS)

Cyklar kanske en sväng ikväll, får se hure blir!

Hare bra!

Kommentarer
Postat av: Eva

ja det var riktigt kul att se henne leka med sin stora kusin. Hon verkade inte gilla snö, kändes säkert lite konstigt. Så kul för dig att övningsköra, det gick säkert bra. Ha en bra vecka

2008-04-21 @ 07:24:31
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0