Kortdag idag!

Efter tre lektioner slutade vi kring tjugo i ett i dag! Ganska härligt dag då det bara vart engelska, gympa med gym och sen NK med en jätte bra lärare! Lena var sjuk så vi fick en lärare som oxå var Limnolog. DEt bettyde typ sötvattens biolog. Han kunde verkligen det där om sjöar.

Förövrigt så ser det ut som om pissvädret äntilgen  har gett upp, men tyvärr så har dom plogat hemma så det blev ishalt på snön, vet inte hur dom bar sig åt men visst, dom klarade de.....

Mina converse skor har gått upp där jag limmade dom sist :( måste nog limma igen och använda ett par andra skor imorrn. Det blir nog Adidas skorna som jag köpte nere i Sthlm på Sneakers and Stuff förra våren ( Råskön affär btw)

Sedan dagens fråga, går det att lösa upp 45 sockerbitar i en 1 och½ liters läsk? Jag och Alexander kom fram till att det måste testas..

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0